poniedziałek, 27 października 2014

Liebster Award

  muzyka

  Na początku bardzo chciałabym podziękować każdej osobie, która przeczytała te dwa rozdziały (+ prolog) cieszę się, że kogoś to zainteresowało. Tylko jedno mnie troszkę martwi. Mam 11 obserwatorów, a przy ostatnim rozdziale były tylko dwa komentarze. Jest aż tak tragicznie? Byłabym wdzięczna, gdyby każda osoba, która przeczyta jakikolwiek rozdział, zostawiła po sobie jakąś opinię. To naprawdę bardzo motywuje do dalszego pisania ;)


Zostałam nominowana przez Crux do Liebster Award. Dziękuję ci, chociaż mi tam się nie wydaje, że zasługuje xd.



1. Masz możliwość wcielenia się w postać ze swojego ulubionego serialu. Zostajesz transportowany do Twojego ulubionego odcinka. Co się dzieje?
I teraz problem, który serial wybrać? xD 
Tak na poważnie to przeniosłabym się do serialu Glee i po prostu chciałabym mieć możliwość poznania Cory'ego Monteith (w postaci Finn'a). Więc może wcieliłabym się w postać Rachel Berry i w końcu potrafiłabym śpiewać ^^

2. Musisz rozwiązać zagadkę zabójstwa bliskiej Ci osoby. Jeśli podejmiesz wyzwanie i złapiesz zabójcę, ta osoba ożyje, jeśli złapiesz złego ty też umrzesz. Jeśli podejdziesz do zadania wszystko zostanie na swoim miejscu. Co robisz?
Na Merlina, kobieto, co ty za pytania dziwne wymyślasz O.o
Nie wiem co bym zrobiła. Musiałabym bardzo zastanowić się nad tym. 

3. Jesteś w podeszłym wieku. Zbierasz pieniądze na trumnę czy szalejesz? A może robisz z nimi coś innego?
Mało czasu mi zostało, więc poszalejmy trochę ;)

4. Jak objawia się miłość?
Uwaga, uwaga. Teraz będzie przemawiać osoba, która nie przeżyła jeszcze ''wielkiej'' miłości. W ogóle nie przeżyła żadnej miłości. Chyba, że miłość do na aktora się liczy. To wtedy ja jestem już mężatką xd
Moim zdaniem miłość to pozostanie przy sobie, w najgorszych chwilach, zrozumienie. Coś takiego, że spojrzysz w oczy tej jedynej osobie i wiesz, że jest dla ciebie wszystkim, że nie wyobrażasz sobie życia bez tej osoby, że chcesz ją zawsze uszczęśliwiać, po prostu być częścią jej życia.

5. Zastanawiasz się czasami czy naprawdę jesteśmy ludźmi? Przecież jesteśmy tacy... dziwni.
Bardzo często się zastanawiam, czy ludzie z mojego otoczenia to wciąż istoty ludzkie. Moja klasa jest zdecydowanie dziwna. Więc odpowiedź na pytanie. Tak zastanawiam się czasami ;)

6. Jesteś specyficznym człowiekiem? Uzasadnij.
Jestem specyficznym człowiekiem. Gdy tylko zauważysz, potykającą się o wszystko i jedzącą wszystko dziewczynę z ombre włosami, niepotrafiącą śpiewać to możesz być pewna, że to ja. 

7. Czy nietolerancja jest w 100% zła? Dlaczego?
Każdy powinien mieć swoje zdanie, ale jednocześnie nie pozbawiać go innej osoby. Każdy ma prawo żyć, jak chce. Ludzie nietolerancyjni, moim zdaniem są trochę ograniczeni umysłowo. Ja jestem (czasami, może aż za bardzo) tolerancyjna. 

8. Myślisz, że co może naprawić całe zło świata. Może herbata? ;)
A tam zaraz herbata. Myślę, że czekolada wystarczy :) To jest lek na wszystko xd 

9. Czy nieufność blokuje kontakty międzyludzkie?
U mnie zdecydowanie blokuje kontakty. Zresztą ja cała dziwna jestem. U mnie wszystko blokuje kontakty międzyludzkie ;c 

10. Dlaczego ta nazwa bloggera?
Szczerze mówiąc nie wiem. To była jedna z pierwszych jaka mi przyszła do głowy. Miało być Hope, w sumie wciąż nie wiem, czemu zmieniłam na Destiny. 

11. Jesteśmy zajebiste, prawda? ;)
Zajebiste to mało powiedziane xd Lecę zaraz w końcu skomentować Ci rozdział :*




Ja na razie nikogo nie nominuję. Może, gdy przeczytam do końca niektóre blogi to zdecyduję się kogoś nominować.



Rozdział powinien pojawić się do końca tygodnia (miejmy nadzieję).


Pozdrawiam
Destiny. 


3 komentarze:

  1. Będę miała pierwszy komentarz! Yey! :D
    Ależ nie musisz dziękować :D To było dla mnie przyjemnością :3
    Gratuluję tylu obserwatorów! ^^
    Fajne odpowiedzi na pytania :3
    Przepraszam,że kom taki krótki i mało kreatywny ;-; Cholernie się stresuję i jakoś tak... Nic mi nie chce wyjść ;-; Obiecuję poprawę przy nowym rozdziale :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulacje pierwszego komentarza :)
      Wybaczam ważne, że w ogóle skomentowałaś. Na kreatywniejszy liczę jak pojawi się rozdział 3 (żartuje)
      Jeśli mogę spytać, to czym się tak stresujesz? :)

      Usuń
    2. Miałam wczoraj piaskowanie zębów :3 Strasznie się stresowałam ;3 I zresztą nadal się stresuję ale czymś innym i czymś w co sama się wkopałam... Ale nieważne :3

      Usuń