niedziela, 8 marca 2015

Liebster Award #3



Bardzo dziękuję za kolejną nominacje Panience Livvi. Nie przedłużając przechodzę do pytań :)


1. Twój ulubiony paring?
To teraz trochę to potrwa ^^ Ja mam wiele "ulubionych" paringów

Glee 
Finchel - Rachel i Finn (moja pierwsza miłość)
Quick - Quinn i Puck 
Klaine - Kurt i Blaine 
Brittana - Santana i Brittany 

Moje kochane Finchel ♥
Quinn i Puck









The Vampire Diaries 
Delena - Elena i Damon 
Beremy - Bonnie i Jeremy 
Stexi - Lexi i Stefan
Steroline - Caroline i Stefan 
Bamon - Bonnie i Damon 

Delena ♥
Beremy ♥




Moja kochana Lexi (i Stefan)
Najlepszy duet xD Bamon










Pretty Little Liars 
Spoby - Spencer i Toby
Haleb - Hanna i Caleb

Haleb <3
Spoby ♥






Teen Wolf 
Stydia - Lydia i Stiles
Allicaac - Allison i Isaac



Nadal przeżywam, że Stydia nie jest razem ;c
Allicaac <3









The Originals 
Haylijah - Hayley i Elijah 


Moi kochani ♥


Eye Candy
Liny i Tommy 


Obstawiam, że jeszcze bym coś znalazła, ale myślę, że starczy xD

2. Co spowodowało, że założyłaś bloga?
Chciałam wiedzieć, że w pisaniu się sprawdzę, a skoro wpadłam na pomysł postanowiłam coś z tym zrobić :)

3. Dlaczego wybrałaś taki temat, a nie inny na swojego bloga?
Postać Syriusza lubiłam od zawsze, więc kiedyś postanowiłam poszukać jakiegoś fanfiction. Tak oto trafiłam na paring Doriusz (rozwala mnie ta nazwa xd) i zakochałam się w nim ;)

4. Do jakiego miasta najbardziej chciałbyś pojechać ?
Moim największym marzeniem zawsze była podróż do Machu Picchu i Paryża

5. Twoje największe marzenie jest możliwe do spełnienia, czy raczej nie ?
Myślę, że jest możliwe. Kiedyś.

6. Co sądzisz o Dramione ?
Przeżyłabym wszystkie istniejące paringi po za dwoma. I właśnie jednym z nich jest Dramione. Nie rozumiem (chyba) tego połączenia. Jak osoba, która cały czas uprzykrza życie komuś, nagle zdaje sobie sprawę, że go kocha? To nawet logiczne nie jest. 

7. W której turze masz lub miałaś ferie ?
Miałam od 2 do 15 lutego. 

8. Jaki był by twój patronus ?
Szczerze mówiąc nie zastanawiałam się nad tym. 

9. Najlepsza książka jaką czytałaś w ostatnim czasie to ... ?
Trylogia "Diabelskie maszyny" Cassandry Clare. 
Właśnie skończyłam drugą część i nadal jestem nią zauroczona. Muszę czym prędzej sobie wypożyczyć ostatnią część. Czuję, że będzie załamka jak główna bohaterka nie wybierze Will'a. A może jednak go wybierze? Mam nadzieje xd

10. Wolisz zimę czy lato ?
Zdecydowanie lato :D

11. Od kiedy lubisz HP ?
Nie pamiętam. Dawno to było :)





Moje pytania:

1. Gdybyś miała możliwość zwiedzenia jakiegoś państwa, jakie państwo byś wybrała?
2. Jaka jest Twoja ulubiona książka?
3. Ulubiony aktor i aktorka?
4. Jaki rodzaj opowiadań lubisz? Miłosne, tajemnicze, czy przygodowe? A może wszystkiego po trochu?
5. Twoja najgorsza wada?
6. Dlaczego zdecydowałaś się prowadzić bloga? I dlaczego akurat ten temat?
7. Co lubisz robić w wolnym czasie? Oprócz pisania :)
8. U Ciebie też jest śnieg? ;c
9. Jakie jest Twoje największe marzenie?
10. Ile masz lat?
11. W jakim województwie mieszkasz?


No więc ja chciałabym nominować
http://historiaroczniku1960.blogspot.com/  w której blogu się zakochałam oraz
http://naczacodnowa.blogspot.com/

Na oba blogi gorąco zapraszam :)



Rozdział za dwa/trzy dni powinien się pojawić, więc na razie to tyle. Jeszcze dodałam ankietę, chciałabym wiedzieć ile osób czyta i komentuje, bądź czyta ale nie komentuje.
Nie bardzo miałam ostatnio czas, więc jeśli blogi które czytam jeszcze nie zostały skomentowane w najbliższym czasie komentarz ode mnie powinien się pojawić :)

Do napisania,
Destiny. :*



4 komentarze:

  1. NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;________________________________________________________________________________________________; DLACZEGO STYDIA?! Przecież Stess jest o wiele lepsze! ;__;
    Hmm... Czekam na rozdział moja droga! :D
    Czy mojego bloga czytałaś? Sama nie wiem ;P Nieważne xD Czekam na rozdział i lecę zagłosować! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, Destiny!
    Bardzo podoba mi się twój styl pisania i dlatego mam pytanie, byłabys zainteresowana jakąs poważniejszą współpracą? Jesli tak, pisz na pocztę:
    ella.nightmare@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Haylijaj, Stydia, Haleb <3
    Suuper !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Haleb <3 <3 <3 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Delena <3 <3 ♥♥♥♥
    Spoby <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń