piątek, 28 sierpnia 2015

Pierwsze urodziny bloga!

Pamiętam jak ''niedawno'' dodawałam na "I będę Twoją nadzieją, kiedy poczujesz, że to koniec" prolog, a tu już minął rok (26 sierpnia). Czas bardzo szybko zleciał.
Miał być z tej okazji one shot, ale niestety nie wyrobiłam. Obiecuję jak tylko go dokończę pojawi się na blogu.
Bardzo chciałabym podziękować Wam wszystkim na ten wspaniały rok. Za każde wyświetlenie, za każdy komentarz, za każde miłe słowo. Jestem Wam bardzo wdzięczna, za to, że pomimo tych głupich błędów popełnianych przeze mnie, nadal jesteście. Dziękuję, każdemu kto przeczytał te 9 rozdziałów lub chociaż jeden z nich. Dziękuję każdemu, kto został ze mną i z tą historią do tego momentu i tym osobom, które dopiero zaczynają czytać mojego bloga. Sprawicie, że mam ogromną motywacje by pisać kolejne rozdziały. Każdy Wasz komentarz, każde wyświetlenia sprawia, że czuję ciepło w sercu. Wszystkie jesteście dla mnie inspiracją ♥

Najbardziej chciałabym jednak podziękować poniższym osobom:

- Crux, która postawiła pierwszy komentarz. Zaczynałyśmy przygodę z potterowskim fanfiction mniej więcej w tym samym czasie. Brakuje mi Twojego opowiadania o Jilly. Dzięki Tobie, ich pokochałam i zaczęłam zwracać na nich większą uwagę. Wiedz, że Twoje komentarze były/są dla mnie ogromną motywacją.
- Anaya Tyrell, która jest jedną ze stałych, komentujących czytelniczek. Twoje komentarze zawierają nie tylko pochwały na temat postaci czy fabuły, ale także konstruktywną krytykę. Zawsze biorę je sobie do serca, a później przetwarzam sobie w głowie cały plan opowiadania, by sprawdzić czy na pewno wszystko zawiera, a ewentualne braki w fabule zapełnić. Twoje uwagi są dla mnie bardzo ważne, bo zwracasz uwagę na wszystkie szczegóły. Nadal pamiętam nasze meile o wspólnym opowiadaniu i liczę, że kiedyś będę miała zaszczyt napisać coś z Tobą.
- Mojej siostrze M., jesteś jedną z osób, które nie dają mi spokoju dopóki nie napiszę i nie opublikuję rozdziału. Jesteś ze mną od samego początku mojej przygody na blogsferze i mam nadzieję, że zostaniesz ze mną do samego końca. Przeczytałaś każdy rozdział z moich dwóch blogów (nawet te rozdziały, które nie miały najmniejszego sensu xD). Jesteś dla mnie ogromnym wsparciem. ♥
- Mojej przyjaciółce M., dziękuję Ci, za to, że mnie wspierasz i tak samo jak moja siostra, nie dajesz mi spokoju (co z tym dzwonieniem o 4 rano? xD) jeśli przez długi czas nie dodaję rozdziału. Dziękuję za podrzucanie mi pomysłów, omawianie ze mną rozdziałów. Mam nadzieję, że za niedługo będę mogła przeczytać coś Twojego ♥
- Assarii Cleto, Twoje komentarze zawsze wywołują u mnie uśmiech na twarzy. Dziękuję Ci za nie.
- Marion, Lady Mani, Panience Livvi, Rogalikowi, Porcelanowej Szczęce, Cathleen, Alicji Sims, Xottix, Chloe Ann Wolf, Camille Blue, Furii,  za każdy komentarz. Są one dla mnie bardzo ważne i dziękuję Wam za nie.
 - Każdemu Anonimkowi, doceniam to, że czytacie tego bloga. Również jesteście dla mnie ogromną motywacją.

Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną do końca opowiadania. Liczę na to, że fanfiction doczeka dwóch lat i nawet więcej <3

Na chwilę obecną mam:
- 16 obserwatorów, ale wiem, że jest was więcej ♥ ( w ankiecie wyszło, że 54, nawet nie wiecie jak jestem z tego powodu szczęśliwa)
- 12,882 wyświetlenia
- 232 komentarze
- 9 rozdziałów

Jeszcze raz bardzo, bardzo dziękuję Wam za ten rok, za to, że jesteście i mam nadzieję, że nadal będziecie.



Wypowiedź bez ładu i składu, ale pochodzi prosto z mojego serduszka xD
Pozdrawiam Was gorąco <3
Lupine.

6 komentarzy:

  1. O kurczaki...
    Dziękuję <3
    Nie wiem, jak to robkę... Mówię coś smieszniego? Naprawdę? O.o
    Wiem, że mnie zjesz, zbijesz, zastrzelisz, zabijesz, udusisz, utopisz, powiesisz, wydrykujesz i rzucisz piraniom na pożarcie, ale... Ja to wszystko skomentuję. Obiecuję. Jak do... Końca pierwszego semestru nie skomentuję to masz całkowite prawo wyłamać mi palce i zmusić do usunięcia bloga. Przysięgam na honor Sennej Mary.
    Ass

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj się skończył pierwszy semestr o.o
      Chyba powinnam szykować sobei bandaże na palce T.T

      Usuń
  2. O jejciu!
    Dziękuję za wymienienie :)
    Jeszcze nie tak dawno mnie tu nie było, a teraz żyć nie mogę bez twojego bloga <3
    Kocham,
    Porcelanowa Szczęka :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy następny rozdział? <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję! <3
    Kiedy będzie następny rozdział? Tęsknie :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy ty umarlas ??? Dodaj nowy rozdzial plox

    OdpowiedzUsuń