niedziela, 24 maja 2015

Liebster Award #4



Zostałam po raz kolejny nominowana do Liebster Award. Tym razem jest to nominacje od Alicji Sims (link) i ◄Priori Incantatem► (link) za co bardzo dziękuję i blogi dziewczyn gorąco polecam :*

Pytania od Alicji Sims

1. Czytasz mojego bloga, podoba ci się, w ogóle wiesz kim jestem?
Wiem kim jesteś :) Twojego bloga jeszcze nie zaczęłam czytać. W sumie to ostatnio w ogóle nie mam na nic za bardzo czasu. Mam nadzieję, że za niedługo nadrobię Twojego bloga :)

2. Jak masz na imię i ile masz lat?
Mam na imię Dominika. Od stycznia mam 16 ^^

3. Ulubiona książka lub seria, saga?
To teraz zacznę wymieniać, bo nie mam ulubionej. Kolejność przypadkowa xD
"Morze spokoju" - Katja Millay
"Eleonora i Park" - Rainbow Rowell
"Ostatnia piosenka", "Bezpieczna przystań", "Jesienna miłość" - Nicholas Sparka
"Niebo jest wszędzie" - Jandy Nelson 
"Po tamtej stronie ciebie i mnie" - Jess Rothenberg
"Zostań, jeśli kochasz", "Wróć, jeśli pamiętasz"
"Hopeless", "Losing Hope" - Colleen Hoover
"Love, Rosie" -  Cecelia Ahern
Seria "Wybrani" -  C.J. Daugherty
Seria "Dary Anioła" - Cassandra Clare
Seria " Diabelskie Maszyny" - Cassandra Clare
Seria "Akademia Wampirów" - Richelle Mead
"Trylogia Czasu" - Kerstin Gier
Trylogia "Rywalki" - Kiera Cass


4. Dlaczego piszesz bloga? Co cię motywuje? Miewasz chwile słabości?
Chwile słabości to ja mniemam co chwilę ;c Motywację czerpię z różnych rzeczy. Raz wieczorem jechałam autem i wpadłam na pomysł, na fragment, ten o Pokoju Życzeń xD 
Chciałabym kiedyś napisać książkę, więc ćwiczę sobie. A tak ogólnie to wciągnęłam się w bloggowanie :)

5. Czy uważasz, że jestem nienormalna, ponieważ mam prawie 13 lat i nie podobają mi się chłopaki i zamierzam mieć chłopaka dopiero w liceum lub na studiach, przy czym moje koleżanki z klasy żałują, że nie mają chłopaków?
Nie uważam, że jesteś nienormalna z tego powodu :) Każdy jest inny. Ja miałam "chłopaka" w trzeciej klasie podstawówki xD A teraz chyba czekam do liceum (dobra nie ukrywajmy, nikt się mną nie interesuje ;c) 

6. Lubisz swoją klasę. Dlaczego?
Lubię :) Na lekcjach zawsze są jakieś ciekawe przypały. U nas nie da się nudzić. Żałuję, że został miesiąc z moją 3c ;c 

7. Twoja największa zaleta i wada?
Zaleta - wyrozumiałość, akceptacja i tolerancja. Wada - nieśmiałość.

8. Najpiękniejszy cytat?
Jest dużo pięknych cytatów. Wiele z nich mam powypisywane. 

"-Nic, co było przed tobą, się nie liczy - zapewnił ją. - I nie potrafię sobie w ogóle wyobrazić czegokolwiek po tobie."

"Trzymanie dłoni Eleonory było jak trzymanie motyla. Albo bijącego serca. Jak trzymanie czegoś doskonałego i pełnego życia."

Obydwa pochodzą z książki "Eleonora i Park" - Rainbow Rowell

9. Jaki masz kolor włosów?
Szczerze mówiąc nie mam pojęcia jaki to odcień. Farbowałam się na coś z miedzią, ale się już trochę wypłukały ;c  

10. Masz jakieś zwierzę? Jak tak, to jakie?
Mam dwa pieski i kotkę. 

11. Podobały się pytania i czy cieszysz się z nominacji?
Hahaha... Jakie pytanie xD Podobały i cieszę się z nominacji :)



Pytania od ◄Priori Incantatem►

1. Możesz wybrać jedną supermoc i stać się x-menem. Jaka moc by to była?
Zawsze chciałam umieć czytać w myślach ;)

2. Twój ulubiony Avenger?

3. Twoja najlepsza szkolna wycieczka?
We wrześniu 2014 do Warszawy i trzy lata temu do Londynu <3

4. Co teraz czytasz?
Aktualnie czytam "Drżenie" Maggie Stiefvater. Szybko się czyta, ale jakoś nie podbiła mojego serca. Autorka w całkiem inny sposób przedstawia wilkołaki. 

5. Twoja ulubiona tegoroczna premiera?
Ale czego premiera? ;c 
Książki to "Eleonora i Park" - Rainbow Rowell
Filmu to jeszcze nie wiem. Z niecierpliwością czekam na "Wiek Adeline" i "Papierowe miasta"
Płyty to Fall out boy - "American Beauty/American Psycho"
Serialu to "iZombie" i "The Royals"

6. Gdybyś miała wybrać w jakim programie TVN lub POLSAT wystąpić, co byś wybrała?
"Rolnik szuka żony" xD 

7. Masz do wyboru trzy dowolne plakaty do twojego pokoju, jakie byś wybrała?
Hahaha... Chyba nikt się nie zdziwi xD 





8. Co jest idealnym prezentem pod choinkę dla Ciebie?
Obstawiam, że jakaś książka ;)

9. Czy jesteś lubiana w szkole? Jakim typem szkolnym jesteś?
Popularna nie jestem. W moim małym kręgu myślę, że mnie lubią. Jestem nieśmiałym typem, będącym na uboczu ;c 

10. Oglądasz jakieś seriale fantasy? Jakie?
Oczywiście :)
The Vampire Diaries, The Originals, iZombie, jak leciał to Tajemny krąg, Zaklinacza Dusz 

11. Największa szkolna wpadka?
W sumie to chyba nie miałam, albo nie pamiętam. Jedno z dwóch xD


Nominuję Panienkę Livvi, bo zasłużyła c:

Moje pytania: 
1. Gdybyś miała możliwość zwiedzenia jakiegoś państwa, jakie państwo byś wybrała?
2. Jaka jest Twoja ulubiona książka?
3. Ulubiony aktor i aktorka?
4. Jaki rodzaj opowiadań lubisz? Miłosne, tajemnicze, czy przygodowe? A może wszystkiego po trochu?
5. Twoja najgorsza wada?
6. Dlaczego zdecydowałaś się prowadzić bloga? I dlaczego akurat ten temat?
7. Co lubisz robić w wolnym czasie? Oprócz pisania :)
8. U Ciebie też jest śnieg? ;c
9. Jakie jest Twoje największe marzenie?
10. Ile masz lat?
11. W jakim województwie mieszkasz?


Rozdział za jakiś czas powinien się pojawić. Jeszcze raz dziękuję za nominacje i gorąco pozdrawiam  :)
Destiny. 


7 komentarzy:

  1. Rywalki! *-*
    Dary Anioła! *-*
    Zostań jeśli kochasz <3
    Love, Rosie <3
    Na pewno się interesują! Tyle, że bardzo, bardzo głęboko. Są bardzo nieśmiali, droga Destiny ;)
    Mam ten sam problem! ;___; Też mi smutno, że zostawiam swoją 6b ;c Nigdy nie znajdę drugiej takiej klasy ;c
    Hej, za dużo mamy ze sobą wspólnego! Ja też nie mam pojęcia jaki mam kolor włosów :o Coś pomiędzy ciemnym blondem a brązem :P
    A co z twoim ulubionym Avengersem? ;c
    Ja czekam na "Następczynię", a raczej czekam na okazję by wybłagać ją od mamy xD
    Ps. Przepraszam, że jeszcze nie skomentowałam! Ale mam paskudny nastrój ;c Wkrótce skomentuję, obiecuję! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahhaha... Mój naturalny kolor włosów to coś pomiędzy ciemnym blondem, a jasnym brązem xD Przypadek?
      Zapomniałam o tym pytaniu xD
      Też czekam aby ją kupić. Może na Dzień Dziecka uda mi się ją namówić >.<
      Czemu masz paskudny nastrój? Nie smutaj ;c

      Usuń
  2. Kocham Cię jeszcze bardziej, bo Wybrani!
    Zdziwił mnie brak obecności na liście HP. Przyzwyczaiłam się, że autorki ff uwielbiają tę sagę i jest ona ich ulubioną ;)
    Pozdrawiam
    Crux

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybrani mast bi :)
      Lubić lubię tę sagę. Mam do niej ogromny sentyment, ale nie jest ona moją najulubieńszą. Często zapominam o HP, ponieważ czytam naprawdę dużą ilość książek i po powymienianiu ich wszystkich, czasami o paru zapominam, a HP nie wiedzieć czemu zawsze się tam znajduje ;c

      Usuń
  3. Destiny przepraszam za bycie upierdliwą, ale kiedy wstawisz rozdział?
    Bardzo długo już czekam, a czytam tylko twój blog i czuję niedosyt bo nic się nie pojawia :(

    OdpowiedzUsuń
  4. The finest titanium dab nail products at the best
    Discover benjamin moore titanium the finest titanium titanium security dab nail products at the titanium pans best titanium nail supplies are a great alternative to those that require titanium engine block a micro touch titanium trim lot of ingredients and

    OdpowiedzUsuń